dijous, 2 de desembre del 2010

Llegeix-te

Tu ets molt vàlida com a persona.

Cada cosa que fas està ben feta des del punt en el qual tu has decidit fer-la així, i no d'una altre manera.

Dubtes, d'acord, és normal. En part això et fa millor persona, sempre i quan no ho duguis a l'extrem i et perdis en el món cíclic dels dubtes eterns..

Tu pots escollir.

Tu pots negar, afirmar, rebatre, cooperar, coincidir, discrepar.. (També pots no fer-ho)

Tu saps quan t'interessa o no una cosa, un objecte, una situació, un moment concret..

Tu decideixes. Tu decideixes com et vols llevar cada matí, tu decideixes com et relaciones amb els altres, tu decideixes com t'ha d'anar el dia, tu decideixes com et poden afectar les coses, i com anar superant els entrebancs, els diferents conflictes que se't presenten. Tu decideixes què vols aconseguir!

Tens el poder de canviar el que no t'agrada, cosa que et pot costar més o menys i et pot semblar, per tant, més o menys dificil, però al cap i a la fi, tu acabaràs decidint a on vols anar a parar, perquè i com hauria de ser.

Però el més important, és que Tu has de confiar en tu mateix/a per poder creure't tot això.

3 comentaris:

  1. Si jo tingués facebook i tu haguessis posat aquest escrit allí ara estaria apretant el botó de "m'agrada".
    Jo confio en tu, pots fer-ho tu també, amb tu mateixa. Tot i que és molt més difícil però no impossibooool!!!

    Un besito

    ResponElimina
  2. Per cert, jo aquest pont me'n vaig amb el Pol a escalar a Montserrat, què faràs tu monga?

    ResponElimina
  3. M'encaaaanta!!! Et linkejaré a una companya a qui un escrit així potser li va una mica bé!

    Moltíssims petons!

    ResponElimina