diumenge, 13 de desembre del 2009

Un premi!



Fa ben poc, l'Elena m'ha atorgat un premi.
Aquest premi ve referit a les dones intel.ligents que regenten blogs (és el que n'he extret de la foto de les calçetes i el text...m'he quedat amb el text clar!).
Els passos a seguir com a rebedora del premi són:

El primer que s'ha de fer és presentar el premi i anomenar a qui me l'ha donat (ja ho he fet, en l'ordre invers en aquest cas).

El segon que s'ha de fer és anomenar 7 dones a qui els donaria aquest premi i dir el per què.
En aquest cas anomenaria... (hauré de repetir nominats amb anterioritat, i tampoc sé si arribaré a set. Però és evident que d'haver-ne, n'hi han moltíssimes!)

L'Anna
La Lara
L'Alba
L'Elena (Que seria la segona vegada que reb el premi...jiji)
...
...
(Em sembla que ja repetiria masses nominacions anteriors!)

I també a l'Oriol, que de banda femenina en té prou (i d'intel.ligent clar!).

El perquè els faig entrega (virtual) d'aquest premi és, evidentment, perquè són dones molt intel.ligents i amb neguits i motivació per saber, aprendre, gaudir i descobrir més de la vida.

La tercera i última cosa a fer és explicar 7 coses rares sobre mi...

1. Per tal de controlar-ho tot, tinc necessitat d'escriure llistes sobre tot el que he de fer, i així no deixar-me res pendent.
2. No segueixo gairebé mai la llista perquè em bloquejo amb el munt de coses que són.
3. Em costa entregar el dni, només deixo que el vegin i prou. (suposu que és por a que me'l treguin...).
4. Un punt recurrent de fixació de la fisonomia de la gent són les celles.
5. M'encanta olorar el que cau a les meves mans, amb predil.lecció pels llibres (sobretot vells).
6. M'agrada molt observar i analitzar els comportaments aliens, i buscar-ne els perqués (és a dir muntar-me les pelis amb la vida dels desconeguts, i trobar-hi possibles solucions, extreure'n hipòtesis...).
7. Penso mil i una opcions des de mil i un punts de vista diferents pel mateix fet o situació (en resum, dono masses voltes a les coses).

Pensant en típicades/topicassos, quants possibles propòsits pel nou any estic veient...

2 comentaris:

  1. toooooooooooma!!!!!!!!!! Això ho hauré de fer públic ja mateix no?? Quina manera més gran de començar el dia avui! :)

    ResponElimina
  2. Jo ja he fet la meva feina!!! Merci pel premi! ;)

    ResponElimina